* Serbest piyasa verileridir

 

  • Eğitim Tarihleri: 11-12 ARALIK 2023
  • Eğitim Saatleri: 09.30-16.30
  • Son  Kayıt Günü: 7 Aralık 2023 saat:12.00

Eğitim Hedef Kitlesi: Kurumlarında Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi’ni uygulamak ya da kurmak isteyenler.

 

 

 

Eğitimin Alt Başlıkları:

  • Kapsam
  • Bağlayıcı atıflar
  • Terimler ve tanımlar
  • Kılavuz prensipler
  • Şikâyetleri ele alma çerçevesi
  • Şikâyetleri ele alma sürecinin işletilmesi
  • Şikâyetlerin alınması ,takibi, değerlendirmesi, incelenmesi
  • Şikâyetlere cevap verme
  • Şikâyetlerin kapatılması
  • Sürdürme veya iyileştirme
  • Bilginin toplanması
  • Şikâyetlerin analizi ve değerlendirilmesi
  • Şikâyetleri ele alma süreci memnuniyetinin değerlendirilmesi ,izlenmesi, tetkiki ,tarafından gözden geçirilmesi
  • Disiplin prosedürlerinden Şikâyetleri ele alma prosedürlerinin ayrılması

 

Yoğun başvuru yapılan eğitimlerde, online başvuru sonrasında kontenjan sınırlaması getirilebilir. ( Kontenjan sınırlaması durumunda, Eğitim ve Kalite Müdürlüğü eğitimlerden  bir hafta önce  firmaları arayarak başvuru sayısı revizyonu talep eder)

Online katılım başvurularımız; eğitimlerin gerçekleşme tarihinden bir ay önce açılmaktadır.

Kontenjan sınırlı program. *Başvuru sırasında şahsi cep numaralarınızı yazmanızı önemle rica ederiz.
Müşteri şikayetlerini daha verimli bir şekilde yönetmek için yönetim araçları sunmak ve geri bildirime açık olan etkin bir müşteri memnuniyeti sistemi inşa etmek.