* Serbest piyasa verileridir

OSB Day-care Center

Antalya Organize Sanayi Bölge Müdürlüğüne bağlı olarak hizmet veren kreşimiz, “çalışan anneleri çocuklarından ayırmama” prensibinden yola çıkarak kurulmuştur. İlkemiz, çocuklarımıza koşulsuz sevgiyi, güvenli ve sağlıklı bir ortamda sunmaktır.

Kreşimiz, Antalya Organize Sanayi Bölgesi’nin 1’inci kısmında hizmet vermektedir. Çevre ve insan ilişkilerine saygılı, etik değerlere sadık, gerçekleştireceği her projede mükemmeli hedefleyen bir vizyon ile gelişmeye devam eden Antalya OSB, 40 yıllık köklü geçmişini, hizmete açtığı kreş ve gündüz bakımevi ile taçlandırmış, geleceğe yönelik en önemli projesini bu sayede hayata geçirmiştir.

Çağdaş, kendine güvenen, sorumluluk sahibi ve sevgi dolu çocuklar yetiştirmek için açılan kreşimizde; anne şefkatiyle, sevgiyle ve büyük bir özenle yetiştirdiğimiz çocuklarımızın gelecekte sağlıklı, mutlu ve başarılı birer bireyler olması başlıca görevimiz ve sorumluluğumdur.

Kreşimizde; çocuklarımızın bireysel farklılıklarına saygı duyarak, gereksinimlerine uygun, motor gelişimi ile sosyal, sayısal, duygusal, dil ve bilişsel gelişimini desteklemek, öz bakım becerilerini kazandırıp, çocuğumuzu hayata hazırlamak temel arzumuzdur.

T.C. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından Türkiye’nin En Temiz ve En Çevreci Organize Sanayi Bölgesi Ödüllerine layık görülen Antalya OSB, çevre ve doğa bilincine sahip bireyler yetiştirerek ‘temiz çevre, temiz gelecek’ sloganını yaşayan bir kültür haline getirme hedefiyle hareket etmektedir.

Yarınların sahibi olan çocuklarımızı, bilimin ışığında ve bir yuva sıcaklığıyla geleceğe hazırlayan kreşimiz, 215 m2 kapalı alanda, 5 adet tam donanımlı dersliği, profesyonel eğitmen kadrosu, yemyeşil bir bahçe içerisine konuşlanmış oyun ve aktivite alanları ve 7 gün 24 saat kapalı devre kamera sistemiyle izlenen akıllı binası ile çocuklarımızın güvenliği ve ihtiyaçları temel alınarak tasarlanmıştır.

Kreşimizde iç dekorasyondan oyuncaklara kadar her detay ve çocuklarımızın eğitimde kullandığımız tüm materyaller, çocuklarımızın sağlığı ve ergonomisi düşünülerek hazırlanmıştır.

 

İNGİLİZCE EĞİTİMİ

Okul öncesi dönemde verilecek İngilizce eğitimi, çocuklarımıza ilerideki eğitim yıllarında kolaylık sağlayacaktır. Bu bağlamda okulumuzda İngilizce eğitimi her gün, işitsel ve görsel olarak uygulanmaktadır. Çocuklarımızın dil eğitimi, kendi yaş gruplarına göre hazırlanmış; kitap, barkovizyon, şarkı, sohbet, kes-yapıştır, tekrarla, uygula ve küçük ev ödevleri gibi materyaller ve etkinliklerle desteklenmektedir.

 

DRAMA EĞİTİMİ

Drama, çocuklarımızın hem en çok eğlendiği hem de duygularını en iyi ifade edebildiği alanlardan biridir.. Beden dilini duygularıyla birleştiren çocuk, ruhsal olarak rahatlar, eğlenir, öğrenir ve en önemlisi özgüveni gelişmiş bir birey olarak yetişir. Çocuklarımız drama eğitimlerinde aktif rol alır ve uygular. Konuyu yaşayarak öğrenen çocuğun empati yeteneği daha hızlı ve daha sağlam temeller ile gelişir. Bu sayede insan ilişkilerinde daha başarılı bir birey olur.

 

MÜZİK EĞİTİMİ

Müzik, bireyin hayatına ninni ile girer ve gelişerek devam eder. Kreşimizde ise müzik öğrenmeyi destekleyen bir enstrüman olarak ele alınıp,bir eğitim metodu olarak uygulanmaktadır. Müziğe özel yeteneği olan çocuklar, bu eğitimler sayesinde keşfedilir, okul ve ebeveyn işbirliğiyle yeteneğinin geliştirilmesi yönünde teşvik edilip, desteklenir.

 

YOGA EĞİTİMİ

Yoga, çocuğa nasıl duygu yolculuğu yapacağını öğretmekle kalmaz bu yeteneğin kazanılmasıyla birlikte duygularında kontrolü sağlayabilen, sağlıklı bir ruh durumuna sahip bireylerin yetişmesine imkan tanır. Çocuklarımız yoga eğitimi sayesinde; kaygılarını, kızgınlıklarını, öfkesini, stresini ve olumsuz her türlü duygusunu ifade edebilir; rahatlar, arınır, dinginleşir ve enerjisini verimli bir şekilde boşaltır. Okulumuzda yoga eğitimi haftalık olarak uygulanmaktadır.

 

EĞİTİM PROGRAMLARIMIZ

2-3 YAŞ GRUBU

Bu yaş grubu çocuklarımız, bebeklikten çıkıp, çocukluğa ilk adımlarını atmış bireylerdir. Deneyimli eğitmen kadromuz, çocuğun dikkat ve ilgi seviyelerine uygun olarak kişisel ve sosyal becerilerini geliştirmeye odaklı, aktif ve keyifli bir ortam sunmaktadır. Şarkı, masal, kukla oyunu, drama, İngilizce, müzik, dans, zekâ oyunları etkinliklerimiz ile çocuklarımızın dil, sosyal, duygusal, bilişsel, sayısal ve psikomotor gelişimi desteklenmektedir.

 

4 YAŞ GRUBU

Bu yaş grubu çocuklarımızda, Türkçe’yi doğru, güzel ve akıcı konuşarak, kendilerini doğru ifade edebilmeleri için ana dil etkinliklerine büyük önem verilmekte, ayrıca çift dilde eğitim (Türkçe-İngilizce) yapılarak, yabancı dil eğitiminin temelleri de erken yaşlarda atılmaktadır. Ayrıca çocuklarımıza, fen bilimleri, mutfak, sanat, ekolojik tarım ve doğa etkinlikleri; yaratıcı drama, dans, yoga ve müzik gibi aktivite ve dersler ile ihtiyaç duyabileceği, merak ve öğrenme duygusunu uyandıran, duygularını rahatça ifade edebileceği bir program oluşturulmakta olup, tüm bu etkinlik, ders ve aktiviteler haftalık programlar dahilinde düzenli olarak uygulanmaktadır. 

 

5-6 YAŞ GRUBU

Bu dönem, çocuklarımızın dış dünyaya açılan penceresidir. Çocuklarımızı yetişkinliğe hazırlarken gerekli olan temel beceriler, aşağıda belirtilen eğitimler ile bu dönemde kazandırılmaktadır.

  

5-6 YAŞ GRUBU İÇİN EĞİTİM HEDEFLERİMİZ:

Haftanın her günü İngilizce, resim, müzik, dans, drama ve yoga etkinliklerinin yanı sıra, okuma-yazmaya hazırlık çalışmaları, matematik, bilim, dikkat süresi geliştirme, el yazısı, zekâ oyunları gibi zihinsel çalışmalar ile çocuklarımızı desteklemekteyiz.

Yaratıcılık ve estetik becerilerin gelişimine destek olmak

Neden sonuç ilişkisi kurabilme yetisini öğretmek

Farkında olma becerisini geliştirmek

Zamanın

Uzay becerileri kazandırmak,

Sıralama becerisi kazandırmak,

Gözlem becerisi kazandırmak,

Algısal gelişimini hızlandırmak,

Sanat yoluyla gelişimine destek olmak,

Müzik, yoga ve dans yoluyla iletişim becerileri ve kabiliyetlerini geliştirmek,

İletişim becerilerini kazandırmak ve geliştirmek,

Kendi kültürünün ve diğer kültürlerin farkında olmasını sağlamak,

İşbirliği yapabilmesini sağlamak,

Arkadaşlık kurabilme ve paylaşma duygularına yardımcı olmak,

Kendisinin farkında olma özelliğini kazandırmak,